ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΜΠΑΝΗΣ


Σπύρος Καμπάνης
Ηθοποιός και στιχουργός. Γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Ελληνικού Ωδείου. Απέκτησε άδεια άσκησης επαγγέλματος ηθοποιού ως εξαιρετικό ταλέντο. Διέκοψε νωρίς τη σταδιοδρομία του και δημιούργησε την μπουάτ ''Απανεμιά'' στην Πλάκα, όπου συμμετείχε και ο ίδιος με απαγγελίες ποιημάτων. 
Στράφηκε στο χώρο του τραγουδιού όπου ανέπτυξε δραστηριότητα ως στιχουργός επί σειρά ετών. Συνεργάστηκε κυρίως με τον συνθέτη και τραγουδιστή Κώστα Χατζή. Στίχους του μελοποίησε και η Μαίρη Δαλάκου. Το στιχουργικό του έργο κυκλοφόρησε και σε δίσκους. 
Από το 1959 έως το 1961 έλαβε μέρος σε 8 παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου.
Φιλμογραφία
Κυνηγώντας τον έρωτα (1956)
Το μυστικό του κόκκινου μανδύα (1960)
Το κορίτσι του Λόχου (1962)
Πονεμένη μητέρα (1962)
Τα παλιόπαιδα  (1963)
Όταν η μοίρα προστάζει (1964) [Αλέκος]
Το κορίτσι της Κυριακής (1964)
Η Εύα δεν... αμάρτησε (1965)
Τσακισμένη από την ορφάνια (1965)
Πικρή ζωή (1965)
Φτωχός αλλά τίμιος (1965)
Η αρτίστα (1966)
Η γόησσα (1967)
Σαπίλα και αριστοκρατία (1967)
Ο αλύγιστος (1968)
Ξεριζωμένη γενηά (1968)

Δεν υπάρχουν σχόλια: