ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

ΑΡΗΣ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ

Άρης Βλαχόπουλος
Ο Άρης Βλαχόπουλος (Κωνσταντινούπολη 1905-Αθήνα, 23 Νοεμβρίου 1983) ήταν ηθοποιός. Ξεκίνησε την καριέρα του από το Θέατρο Κοτοπούλη (1923-45). Εργάστηκε στο Εθνικό Θέατρο ερμηνεύοντας ρόλους σε έργα όπως Αχαρνής, Το μυστικό της κοντέσσας Βαλέραινας, "Ερρίκος Δ' ", "Η στρίγγλα που έγινε αρνάκι" και έλαβε μέρος σε 97 παραστάσεις του.
Φιλμογραφία

Το Λαγιαρνί / Το τραγούδι της φλογέρας (1930)
Μαντάμ Σουσού (1948)
Δυο κόσμοι (1949)
Αντίο ζωή (1959)
Το ξύλο βγήκε απ' τον Παράδεισο (1959)
Φτώχεια και αριστοκρατία / Στουρνάρα 288 (1959)
Πιο τρελοί και απ` τους τρελούς (1972)
Αντίο ζωή (1960)
Η γυμνή ταξιαρχία (1965)
Θέλω πίσω το παιδί μου (1969)[πρόεδρος δικαστηρίου]
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: