ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΠΕΛΑΡΗ

Αγγέλικα (Αγγελική) Καπελάρη (Καπελαρή)
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1928 (αλλού αναφέρεται το 1929). Σπούδασε στη Δραματική σχολή του Κάρολου Κουν. Έπαιξε σε κλασικά θεατρικά έργα κρατώντας συμπρωταγωνιστικούς ρόλους, αλλά στο σινεμά δεν ''υπέκυψε''.Την κέρδισε όμως το ραδιόφωνο κάνοντας τεράστια καριέρα. Η φωνή της έχει καταγραφεί σε πολλά θεατρικά έργα που παίχτηκαν στα ερτζιανά, όπως το ''Ορφέας στον Άδη''του Τένεσι Ουίλιαμς (1960, με την Μελίνα Μερκούρη, τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, τη Δέσπω Διαμαντίδου, τον Σταύρο Παράβα) και το ''Ένα δένδρο μεγαλώνει στο Μπρούκλιν''(1970, με τον Γιώργο Δάνη και τη Ματίνα Καρρά). Όμως άφησε εποχή στο ''Σπίτι των ανέμων''που παιζόταν στατέλη της δεκαετίας του '60, ως ''γιαγιά Ανούσκα'' πλάι στον Βύρωνα Πάλλη (Λαμπίρης), την Αφροδίτη Γρηγοριάδου και την Γιοβάνα. Λέγεται ότι οι νοικοκυρές το παρακολουθούσαν με τέτοια προσήλωση, που έκαιγαν τα φαγητά τους. Ήταν πρώτη σύζυγος του Θόδωρου Κατσαδράμη. Από το 2000 βρισκόταν κατάκοιτη στο Γηροκομείο Αθηνών. Πέθανε στις 15 Νοεμβρίου 2013.
Φιλμογραφία
Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας (1958) [Λουκία ή Πίτσα]
Ο μισογύνης (1958)
Αν ο κόσμος μας έβλεπε μαζί (1977)

Δεν υπάρχουν σχόλια: