ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΝΑΝΑ ΓΚΑΤΣΗ

Νανά Γκάτση
(Κατσιώτου Αθηνά) (1920-1991). Σουμπρέτα, η οποία διακρίθηκε ως «νουμερίστα» σε επιθεωρήσεις και «βαριετέ». Το καλοκαίρι του 1944 εμφανίστηκε με επιτυχία στο νούμερο «Γιούπι-γιάγια» της επιθεώρησης «Μπλε και άσπρο» (με τον Κ. Στολίγκα και την Κίττυ Άλμα). Συνεργάστηκε με σημαντικούς αθηναϊκούς επιθεωρησιακούς θιάσους (Σαμαρτζή, Μπουρνέλλη, Βέμπο) και συχνά περιόδευσε σε ελλ. πόλεις. Το 1961 μετέσχε στον Θίασο Τ. Μηλιάδη-Καλής Καλό, που έδινε παραστάσεις στα αθηναϊκά προάστια. Στο διάστημα 1964-67 συνεργάστηκε περιστασιακά με το «Λαϊκό Μουσικό Θέατρο» του Αντ. Λογοθέτη (Θέατρο «Ορφεύς» Περιστερίου και Κολωνός). 
Φιλμογραφία
Το κορίτσι της αμαρτίας (1958)
Μια ζωή την έχουμε (1958)
Έγκλημα στο Κολωνάκι (1959)
Δράκουλας και Σία (1959) 
Ερόικα (1960) 
Κορίτσια της Αθήνας (1961)
Πεζοδρόμιο (1962)[τροτέζα] 
Λενιώ η βοσκοπούλα (1963) 
Μια γυναίκα φεύγει (1971) 
Ένα κορίτσι που τα θέλει όλα (1972)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: