ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΕΦΗ ΜΕΛΑ

Έφη Μελά
Ηθοποιός και κορυφαίο μοντέλο. Στα καλλιστεία του 1954 πήρε τον τίτλο της Μις Ελλάς (Σταρ Ελλάς η Ρίκα Διαλυνά) ενώ την ίδια χρονιά κατέκτησε την τρίτη θέση στα καλλιστεία για την ανάδειξη της Μις Κόσμος. Παντρεύτηκε τον αθλητικό συντάκτη Χάρη Λυμπερόπουλο, ενώ από το 1965, ήταν με τον σχεδιαστή Γιάννη Τσεκλένη.
Φιλμογραφία
Της τύχης τα γραμμένα (1957)
Χαρούμενοι αλήτες (1958) [Λία Μάρα]
Ερωτικές ιστορίες (1959)
Όσο υπάρχουν γυναίκες (1959)[Λολότα, παντρεμένη φιλενάδα του Μίμη]
Έγκλημα στα παρασκήνια (1960) [Ρόζα Δελλή]
Ο παλληκαράς (1961) [κα Δελημέρη]
Τα Νιάτα θέλουν έρωτα (1961) [Έφη]
Οι γαμπροί της ευτυχίας (1962)[Γαλλίδα τουρίστρια]
Ο Καζανόβας (1963)
Η Αθήνα μετά τα μεσάνυχτα (1968)

Δεν υπάρχουν σχόλια: